It's all about music..

2009-12-16 @ 14:52:44

Låtar som får mig glad:
HOFFMAESTRO - Highway man
Kristinia DeBarge - Goodbye
Big Ali - Hit the floor
Jay Sean ft. Lil' Wayne - Down

Låtar som får mig tänka på sommar:
Brick & Lace - Love is wicked
Black eyed peas - I gotta feeling
Eva Simons - Silly boy

Låten som är världens bästa/alla kategorier:
Chris Brown - Forever

Låtar som går varma nu:
Rihanna - Wait your turn
Chris Brown - For ur love
Ke$ha - Tik tok
Iyaz - Replay
Jason Derulo - Whatcha say
Akon ft. Keri Hilson - Change me

Låtar som sticker ut från min vanliga musik:
Roisin Murphy - Ramalama (bang bang)
The Mamas and the Papas - California dreamin'
Eskobar - Someone new
Gyllene Tider - Heartland café

Låtar som får mig sjunga... högt:
The Wonders - That thing you do!
Jumper - När hela världen står utanför
Pussycat dolls - I don't need a man

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback