YES!

2010-05-30 @ 02:47:43

Oj oj, nu är jag tillbaks. Kan det vara så att jag har ett överskott på tankar som snurrar inuti mitt huvud? Ja, jag tror banne mig det. Det jag nu vill säga är följande:

För tillfället är mycket av det som snurrar, tankar från upplevelsen i onsdag. Då vi entrade Ritz för en helt fantastisk  spelning med Hoffmaestro & Chraa. Som sagt, fantastiskt! Det är egentligen bara förnamnet på detta evangemang. GRYMT, ROLIGT, UNDERBART, GALET, VÄLMÅENDE-BOOST är typ mellannamnen och efternamnet :)

Jag som inte har så många konserter/spelningar på nacken, har nu kommit på att det omöjligt kan finnas någonting bättre en den känsla, som infinner sig när musik som du gillar spelas live. Speciellt inte med den energin Hoffmaestro levererade. Adrenalinet, känslan, musiken... Ja, ni fattar. Den absolut bästa känslan, ever! Jag placerar denna händelse som topp 2 i mitt hittills levna liv. (Chris Browns konsert är för övrigt numbero uno)

Cred till musiken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback