Morgonstund.

2009-10-26 @ 11:26:47

Har nog aldrig velat ligga kvar i en säng så gärna som i morse.
Somnade inte förrän 02.30 inatt, så när ytterdörren öppnades vid 08.10
började jag nästan gråta. Så trött var jag.

Drömde även en helskum och jätte läskig dröm, där två maskerade män
hängde mig nedför en trapp och hotade mig till livet.
Detta påhopp ledde konstigt nog till att min tunga svullnade upp, så
det kändes som om jag skulle svälja den hel och kvävas till döds.
Då vaknade jag.

Efter en morgonrunda på Ica och upphämtandet av min bebis, chockade
jag min kropp med C-vitamin. En lagom frukost.
2 stooora apelsiner i färskpressad apelsinjuice. ENERGI.

Nu svär jag över mitt internet som är så segt så jag nästan bestämt mig
att inte använda det förrän nästa månad.
Jen på msn, Pitbull på Windows media player och bilder från i lördags.

A hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback