Böcker.

2009-04-02 @ 20:30:40

Nu måste jag erkänna, jag älskar att läsa bra böcker.
Just för tillfället har jag påbörjat 4 st böcker.

Såld
Huset Hilton
Illussionen om Gud
Om jag kunde drömma


Den sistnämnda börjades igår. För er som inte känner till det är filmen "Twilight" baserad på just denna bok. 121 sidor in i boken jag kan konstatera, den är underbar :) Detta är en ungdomsbok, men det spelar tydligen ingen större roll. Det går knappt att slita sig.

Tidigare har jag varit en sucker för verklighetsbaserade böcker och ingenting annat. Nu har jag dock öppnat mina sinnen och gått in på andra genres. Det gäller dock att vara i sin bokperiod, annars är det omöjligt att plöja igenom.

Nej, nu ska jag lyssna klart på handbollsmatchen och sedan packa ner boken i väskan och förflytta mig några kvarter till jobbet. Godnatt på er allesammans.


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :D

2009-04-02 @ 23:05:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: CL

Vänta tills du l'ser de andra böckerna i twilight serien,,jag satt inne 4 dagar o kunde inte göra annat än läsa,,,bässsta ever ;)))

2009-04-07 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback