High on Bollsport.

2009-04-05 @ 21:24:51

Eftermiddagen spenderades i ett näästan fullsatt idrottshus. Jag lovar om någon hade filmat mig under hela matchen, skulle jag skämmas ögonen ur mig. Jag var taggad och ibland förvånades jag t.o.m av min egna reaktion. Det var som om jag vore hög, full eller allmänt drogad av adrenalin. Plus att jag inte pallade stressen, jag blev tokig. I stundens hetta utformade jag dessutom ett avtal med han där uppe. Vilket i sig är ganska ironiskt.

I alla fall, pojkarna vann till slut efter en spännande och riktigt bra match.
Jag höjade och skrek ut min förtjusning, klappade i takt till dunka-dunka musiken
och smålog så där fånigt igen.

Grattis Gubbar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback