Ljudet av ditt hjärta.

2009-04-19 @ 22:57:55

Jag är fast. Ännu en fixering. Denna gång.. en bok!
Eller rättare sagt flera.

Twilight-böckerna håller mig sömnlös. Imorgon väntar tidig morgon,
men någonting säger mig att mitt sunda förnuft kommer svika mig ikväll.
Jag är nämligen snart klar med tredje boken.

Lyckligtvis tar det inte slut där. Den tjockaste boken återstår,
den fjärde och sista i serien, Så länge vi båda andas.

Utan att överdriva kan jag påstå att dessa böcker inte liknar några
andra jag hittills läst. De är underbara. Nästan för fängslande.

Som ni säkert förstår har jag inte längre tid över till sådana modernligeheter
som internet, jag vill och kommer försvinna in i min saga åtminstone 1 timme till.


Så godnatt vänner & alla som jag känner.


Kommentarer
Postat av: C

2009-04-20 @ 21:58:18
Postat av: C

Jag veet jag hade exakt samma problem, satt bara hemma å läste å läste.. Sjuuukt bra böcker!!!

2009-04-20 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback