What a wonderful world..

2009-04-05 @ 00:52:18

..eller dag åtminstone.

Det blev en heldag i det ybersköna vädret. Jag trotsade och gick ett tag iklädd endast t-shirt (utan att frysa). När det vankades glass provade jag på Ben & Jerrys nya GB!? glass. Godkänd. När när våren (förhoppningsvis) är här, firade mina braawds med ett glädjeskutt. Dock slutade inte dessa akrobatiska övningar bra för kära lilla Linda, som fick gå hem och byta byxor :)





Kvällen spenderades med någonting helt nytt för mig. Behåringen på benen skulle bort. Vaxning. Nu pratar vi en salig blandning av råvaror som blandas ihop till en klibbig sörja. Linda och Lisa behandlade/misshandlade ett ben vardera, samtidigt. Nu är dom äntligen lena....
...och fulla i blåmärken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback