Så ligger landet,

2009-08-27 @ 00:24:26

Först och främst. Jag luktar illa och jag sover på soffan för sängen är överbelastad.

I övrigt. Ja. Bakfylla? Inte så farligt. Igår kollade vi in nya Satin. Vi tyckte/trodde det skulle vara kul med en halvspontan tisdagsutgång + att Jennifer ville se insidan av nyöppningen innan hon konverterar till fattig student. Vad vi tyckte om det? Nummer ett, bastubad. Jag blev svett bara av sitta ned. Nummer två, trängsel. Hur man än vred och vände på sig fick man en armbåge eller två i ögat. Nummer tre, ingen utväg. Jag behövde luft. Frisk luft. Den fanns inte, någonstans.
Nu till det positiva. Lokalen var häftig och bilfärden hem bjöd på skratt.

Övrigt övrigt. Har precis sett "I am Sam" med mina 3 gästande vänner.
Underbart bra film, jag undrade just varför jag inte ser den oftare (:

Nu är det however dags att sova. Tidigt och bra. Vill vara utvilad imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback