Sommar Sommar Sommar.

2009-08-12 @ 10:38:14

Om vi ens kan kalla det sommar. Nu är den i alla fall så gott som över. Hösten, mörka kvällar, vind och regn är på ingång, men jag känner mig ändå helt okej. Dessa sommarmånader har gett mig mycket, tagit ifrån mig mycket. Jag har lärt mig mycket, kommit över mycket, gjort fel, gjort rätt, skrattat, gråtit, mått bra, varit sjuk, gästat grekland. Och så vidare, och så vidare..

Som jag sa, jag mår helt okej. Små skitsaker irriterar mig något fruktansvärt stundtals. Sådana saker slås dock bort snabbt som vågen oväntat tog våra ben, med hjälp av mina kloka vänner övervinner jag och reser mig över. Standing tall, så att säga. Jag tycker om dem, varje sekund tillsammans med dem är guldvärd. Nu har vi vandrat genom en sommar tillsammans, en sommar som i det stora hela varit, faantastisk.

Som ett litet tillägg. Jag är efter jag vet, men under mina långa lata dagar vid havskanten slog jag ögonen i Flyga drake. Vilken underbart bra bok. Den tog slut alldeles för fort. Nu ska jag se filmen. Obsessed? Nej nej.. sånt har jag slutat med :)

Avslutningsvis. Tack underbara människor för denna sommar.
Guldvärld. Nu gör vi hösten minst lika bra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback