Ett gjympapass kanske?

2009-02-25 @ 00:48:04

Träning för mig är som bekant INTE som andras träningspass. Jag gör lite som jag vill (när jag vill). Ibland hoppar jag hopprep och andra gånger dansar jag järnet i min ensamhet. Idag fick jag en alldeles utmärkt idé (tänkte dessutom att jag kunde styla för Jens, som kommit på besök) Jag stog på händer! Detta räckte förstås inte med en eller två gånger, då min balans inte var den bästa de första gångerna. I alla fall, Jens gick så småningom hem och jag gjorde mig i ordning för ett jobbpass. Innan jag gick, tänkte jag att jag skulle rensa tankarna lite.. Så jag ställde mig på händer igen (kanske ramlar tankarna ut då). Landningen gick dock åt skogen. Det har resulterat i att jag är totalt förlamad i ena sidan av ryggen. Vissa rörelser får mig att skrika efter xanax. Nu har dock min kund berättat för mig att jag ska ligga på golvet med bena vilandes över en stol. Så här ligger jag.. Det smartarslet jag är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback