Jag svär.

2009-02-09 @ 00:34:15

Fan jävla skit kuk helvettets skitjävlar!
Jag har inte fått mitt badrum klart ännu. Jag svär och jag svär men ingenting händer. Det har nu gått en HEL månad + 8 dagar. Helt ärligt, det är inte acceptabellt. Just nu har jag en lössittande toalett som endast går att spola med hjälp av en hink vatten. Det gäller även att sitta still på skitstolen annars åker man i golvet med stolen över sig och med avföring rinnandes på golvet (FRÄSCHT). Ett handfat UTAN vatten. Dock fortfarande ingen syn av en färdigställd dusch...


Kommentarer
Postat av: Frida

2009-02-09 @ 08:57:55
URL: http://fridac.blogg.se/
Postat av: Frida

Du marth, det där SKA du fan kräva avdrag på hyran för. Jag är seriös, det kan du. Du betalar full hyra för en halv lägenhet. Gör det.



Ge mig ett telefonnummer så ringer jag o kräver det. Såhär ska det fan inte vara, det är skitdåligt av dem.



puss

2009-02-09 @ 08:59:14
URL: http://fridac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback