Nu är det fest... Yeeees!

2009-02-25 @ 12:33:14

DJ Unk - 2 step
Blazin' Squad - Here 4 one
House of pain - Jump around
Akon - Keep you much longer
T-Pain ft. Chris Brown - Freeze
Sean Paul ft. Rihanna - Break it off
Keri Hilson ft. Timbaland - Return the favor
Dem Franchise Boys - Lean with it rock with it
Chris Brown ft. Lil' Wayne - Gimme that
Chris Brown ft. The Game - Nice
Pitbull ft. Lil' Jon - The Anthem
Lil' Wayne ft. Jay-Z - Mr Carter
Unknown - Emergency room
Chris Brown - Wall to wall
Daddy Yankee - Gasolina
T.i. - Whatever you like
Chris Brown - Forever
T.i. - What you know
DJ Unk - Walk it out
Akon - Beautiful







Då kan man inte låta bli att skaka rumpa som aldrig förr... Prova! ;D


Kommentarer
Postat av: terra

I love this, but not more than I love you!!!



Puss

2009-02-25 @ 20:23:37
Postat av: Frida

kära marth. nu har jag laddat hem alla dessa låtar (några fanns inte) så nu jävla ska jag försöka återskapa känslan av att va hos dig. yeah!



nu är det igång, ja fan, det känns nästan som att jag e i din lya. fan det här e ju bra.



pusselipuss



o glöm inte; lean wit it, rock wit it!



moahahaha

2009-02-26 @ 10:22:39
URL: http://fridac.blogg.se/
Postat av: Frida

o varför e T.I den snyggaste just nu?



fan marth jag tror allt du har påverkat mig liiite för mycket...

2009-02-26 @ 10:24:51
URL: http://fridac.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-26 @ 10:28:38
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback