Därför Sony Ericsson :D

2009-01-27 @ 09:59:55

adidas  Bibbsan chinos Cindy chrisiga bitti bloggen anja breezy avdog återträff featuring efterfest fetgrym fetsnygga filmkväll elefantpung fööör dresser dryge fuck dvd hagaberg hanch godmorgon homeboy imunförsvar jalla jao jävla ljudbok know krya luncha lunchetid Marth Marthina Mirre Nois oops moves mpx mysmongo Salem såklart pannkaka raring peace rihanna shit shorty skiten snåret smeagol snöbär snoppen postlåda smutstvätt provköra spydde psykosen tampong viktigpetter tjenare tjing tjooo tjurig tomorrow töntigaste usch träligt webbsida yeah wokhouse



Haha, sådant roar mig. Mina ord! Ord som jag använt. Kanske lättroad, eller så är det himla kul. Jag vet inte. Jag borde egentligen packa och städa, inte pucblicera ALLA mina ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback