Oh no.

2009-01-26 @ 13:26:11

Arbetspasset börjar om 2,5 timmar. Arbetspasset slutar om 19,5 timmar. Uppiggande.

Har fortfarande inte släppt CBs konsert. Jag har lyssnat på Chris sedan jag kom hem i fredags, minst sagt. Jag är expert på att fästa mig vid personer/saker/program och bli som besatt. Är det inte Chris Brown så är det The Hills eller Marcus Ahlm. Besattheten dör dock efter ett tag då jag hoppar på ett nytt tåg. Jag är sjuk, jag vet. Jag lever i drömmens värd, jag vet. Men jag skiiiter it, jag kör på Chris andan nu ett tag till.

På tal om något helt annat. Bilder








Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första.. I'm gonna kill you! För det andra.. "Stomp the Yard" it is!

2009-01-26 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback