Sällskapsjuka & Ensamhet

2009-01-22 @ 19:15:56

Jag är en sällskapsmänniska, jag är inte gjord till att leva ett liv i ensamhet. Okej, det kanske var att ta i från tåspetsen. Har nu varit ensam i min lägenhet från klockan tre, det kryper i mig. Känner små psykopat-slängar när jag pratar med mig själv och dessutom börjar diskutera med Neofis.

Nu är det iofs bara 1 timme kvar tills handbollen börjar, efter första halvlek får jag kasta in handduken och bege mig till jobbet. Lägenheten ser ut som ett soprum, men orkar inte. Nej, det gör jag inte. Får bli ett problem att skjuta upp tills på lördag, möjligen söndag. I morgon bitti ruttar vi in Stockholm på GPSen och far på Chrissy..


Kommentarer
Postat av: Miss LI;)

ohoo, var det därför du ville att jag skulle komma, du hade fått psykos!!!!!

2009-01-22 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback