What's going on?

2009-06-03 @ 10:40:51

Att starta med, min fina vän som jag så påhittigt kallar Cindy är hemma. Kan inte annat än att gilla läget. Vi har haft några underbara stunder tillsammans, sollapande, filmtittning och massa kvalitetstid.

En till underbar själ till vän kommer förhoppningsvis att joina oss lindesbergare i slutet på denna vecka. Det är lycka. Det blir lätt att leva denna sommar.

Jag slår återigen ett slag för twitter. Twitter is the shit. Ni borde skaffa en, på riktigt.

Eftersom jag sett Twilight filmen 5 gånger, läst de svenska Twilight-böckerna 1 gång och kollat på New Moon trailern allt för många gånger, har jag nu kommit på den briljanta idéen. Jag har klickat hem de engelska böckerna i pocketform. Detta kommer hålla mig sysselsatt ett tag. Vissa kallar det besatt, jag kallar det hängiven :)

Och till lunch blir det pasta och baconröra.
På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback