Karlavagnen pratar nostalgi..

2009-03-20 @ 00:30:26

Först och främst får ni ge mig några vuxenpoäng för
mitt karlavagnslyssnande var och varannan natt.



Ja, kvällens ämne var som sagt: NOSTALGI.
De många ringde in och pratade om var just det jag blev att tänka på, MUSIK.
Musiken tar oss tillbaka i svunna tider likt en tidsmaskin. Den låter oss ta på en känsla,
minnas en händelse och uppleva nostalgi. Är det inte härligt att musiken påverkar oss på det sättet?


Alice Deejay - Back in my life, är den kanske mest nostalgiska låten just för mig.
Jag vill tillbaka till den tiden. Jag vill återuppleva och känna!


Kommentarer
Postat av: Frida

OOOOO Mart, det är ju vår låt för fan. Kommer du inte ihåg att du köpte den singeln till mig? HAHA!



Jag älskar karlavagnen, speciellt när man åker bil på natten. Minns du inte att vi lyssnade lite på det i somras när du jag o mr.B var nere i kalmar. Men det var ju det ni inte ville låta mig lyssna på! HAHA!



Btw, sov på nätterna. Your brain and your vain needs it (?)...



P&K

2009-03-20 @ 07:26:12
URL: http://fridac.blogg.se/
Postat av: Frida

BTW2: vilken kommentator jag blivit ;)

2009-03-20 @ 07:27:06
URL: http://fridac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback