Spontanutgång och vackert vårväder

2009-03-15 @ 19:25:13

Igår stog schlager på schemat. Svenska melodifestivalens årliga final. Jag och mina brudar satt här hemma hos mig och tappade alla hakan när operan vann. Fett kefft sa vi, ryckte på axlarna och bestämde oss för att gå ut..

Vad passade bra denna afton? Efter många om och men blev det schlagertemat på Folkan som lockade oss (som om det finns såå många ställen att välja mellan). Utan alkohol i kroppen entrade vi baren och köpte oss varsin drink. Slog oss sedan ner och umgicks med de lyckliga, blivande kvartsfinalsspelarna.

Helt okej kväll.




Jenson följde med mig hem, vi blev sittandes i mitt kök och shåla på som aldrig förr. Tills vi upptäckte att klockan hunnit ikapp oss och stog på 05.30. Då sprang Jens hem.




Vaknar idag, och det är världens vackraste väder (med lite öferdrift). Jag ringde Jens och bad om sällskap runt sjön. Samtidigt tog jag tillfället i akt och fotograferade vårat underbara väder. Lyssnade och sjöng med till musik av CB, Akon och Timbuktu.

Vi var lyckliga :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en vacker blogg!! Marth, hjälp mig!!

2009-03-15 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback