Upp o ner som en bergodalbana.

2009-03-23 @ 00:39:31

Mitt inlägg tidigare tyder på att denna dag inte är den bästa av dagar, dock artade den sig ganska väl. Med deppiga statusar och blogginlägg väcker man sina bästa vänners uppmärksamhet. De ringde såklart upp och peppade mig till max. Tack. Det behövdes en dag som denna. Så vill jag ge ett stort tack till min underbara musik. Jag, i skillnad från andra, gräver inte ner mig i snyft-tyckasyndommig-sånger. Utan poppar mina homeboys på högsta volym, njuter och känner mig genast bättre. Tack vare dem, lever mitt liv vidare i positiv anda :)


Tack Weezy! :)


Kommentarer
Postat av: terra

jag älskar dej fantastiska människa!

2009-03-26 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback