I Quote

2009-05-01 @ 13:46:17

-"Akon är en snygg neger"
Hahah, Mirre i en diskussion om att inte mörkhyade
attraherar henne.

-"Snoop Dogg är inte neger. Kanske solbränd mexican"
Mirre i samma diskussion som ovan.

-"Marth, har du något bra tape"
Frida, när muslimcaddyn bara hade bandare.
Superkul var det. Hahahahhahah


-"Du ser ut som fett yo jao"
Shorty, när jag provade min nya oversizade
gangsterhood ala bling bling.


-"Jag vill ha vampyren. Men jag kan tänka mig vargen också.
Jag är desperat."
Mirella när vi diskuterade twilight sagan.

-"Ja, det är strålande jävla solsken"
Jennifer, en ångestfylld söndagsmorgon när jag
frågade om det var fint väder.

-"Men alltså, tänker du att du vill spendera resten av ditt liv
tillsammans med honom"
Linda till Moa, 11 år. (när hon berättade om sin kille)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback