Keff dag i allmänhet.

2009-05-11 @ 22:53:56

Eftersom min energi helt och hållet lämnade mig idag, är denna dagen
näst intill värdelös. Om det inte vore för den film jag just precis såg på.
Denna gången var filmen "Alla kungens män". Men det handlar egentligen
inte om filmen i sig, utan de känslor som väcktes till liv inom mig när jag såg den.

När vi människor känner, om ens en pyttepytte liten känsla, då vet vi att vi lever.
Jag kan, som många andra gånger, inte sätta fingret på en direkt känsla kvällen
till ära. Men jag kände.. Igenom hela filmen.

Dessutom har jag nu utsett min absoluta favorit skådespelare.
Det här var tredje filmen jag såg med honom, under en veckas period.
Han heter Jude Law och är en fantastisk aktör. Han får mig känna.

Cred till honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback