Ett inlägg fyllt av negativitet.

2009-10-05 @ 23:25:39

Här sitter jag. Meninglöst. Denna dag har gått i Lucifers tecken.. Käpprätt åt hans hemstad vill säga. Till och börja med, fick jag imorse ringa sjukvårdsupplysningen, efter flera dagars mystisk klåda i ansikte och på armar. Visst, ett samtal blev det.. inte mer än så. Bossen, som var nästa person jag ringde, indikerade på att detta bara var någon psykisk åkomma. Great. Nu har mina störningar nått hjärnan. Underbart! Kollade till mina nya äckliga kompisar på ryggen, som jag fått genom mina nya dagliga piller. De är fula och ovälkomna. Tack för dem gud. Tåls att tillägga att jag även fått ett par till kompisar genom pillren. Så jag välkomnar därmed: turigheten-herself och vatten-fot. Världens bästa vänner, Jadå. Pallade mig därefter iväg till jobbet för ett förtjusande 17 timmars pass. How fun. Ingenting går upp emot dessa pass!! Det visade sig att jag inte skulle få något vidare värst sällskap av 'jobbet' idag. Så här har jag suttit i min ensamhet i nu 7 timmar. Kollade dock på Anna Anka (vilket för övrigt jag anser vara en skam för svenska folket) vilket iofs var ganska underhållande. Kunde inte låta bli att avundas henne och de andra puckade, blonderade, svenska 'lyxfruarna' en dag som denna. Ja godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback