freetime

2009-10-08 @ 00:12:40

So whats new?

- Otroligt trött på människors gnäll och skitsnack. Kom igen, sluta whina Pippi, liksom.

- Planerar min nästa tatuering. Nu behöver jag bara ett lämpligt ställe att placera den på.

- Har mer eller mindre tänkt ut vad jag såsmåningom vill jobba med. Suger på den karamellen.

- Underhåller mig själv med The Hills, The City, Ljudet av ditt hjärta och internet.

- Har en keff vecka i allmänhet, men försöker se ljuset från den mörka sidan.

- Min Sony Ericsson is alive and kicking. Mina kläder är nytvättade. För ytan.

- Underbara människor runtikring mig förtjänar cred, som står ut med mina P-pillshormoner.

- “Don't cry because it's over. Smile because it happened.”

Well.. that's about it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback