All by myself

2009-09-16 @ 18:38:01

Jag sitter numera i en välstädad lägenhet. Phyuuu! Mor min var snäll nog att hjälpa mig, även fast hon påpekade att detta var absolut sista gången. Jag borde, enligt henne, lära mig att hålla efter.  Ja, nu är det städat i alla fall. Det känns skönare än skönast.

Eftersom att mitt liv har blivit mycket tråkigare sedan min andra hälft lämnade mig (Kom hem Jen, kom hem), hade jag inget annat för mig när städningen var avklarad. Satte då igång med detta projekt. Min blogg. Jag är nöjd, som vanligt. Den blev tiptop. Inte sant?


Kommentarer
Postat av: Lil'J

Nya tider, ny blogg, ny Marth? :P Superfin blev den iallafall! P&K

2009-09-16 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback