Girls girls girls

2009-09-26 @ 16:13:01

Jag har nu hämtat mig. Slutat kolla på klippet och torkat tårarna.
Ikväll väntar tjejkväll med hela fallerullan. Vin, sällskapsspel, vattenpipa, musik, tjejsnack.
Måste därför sluta snörvla och göra mig i ordning och packa väskan full i spel.

Idag är dagen D kommen.
När jag tidigare i förmiddags gästade apoteket-röda-näsan, kunde jag faktiskt
inte motstå att köpa en vinflaska. Den liksom inbjöd mig så vänligt så jag kunde inte säga nej.
JAG är absolut ingen vindrickare tåls att tillägga. Jag hatar vin.
Men idag är dagen kommen, någongång måste man ju lära sig.
Yea anyways.. We'll see about that.

Nu önskar jag alla er få bloggläsare en trevlig lördagskväll,
det tänker jag ha. I brudars sällskap.

Tjoflöjt


Update.

 

Är det någonting jag ogillar med mig själv, är det att jag är så snabb.
Jag är alltid i tid, jag är alltid först.
Nu sitter jag iordninggjord och väntar på att få gå upp till SFs,
dock är det en hel timma till innan vi ska gå. Om inte längre (om jag känner Linda rätt).


Fan fan fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback