Who would have guessed?

2009-09-21 @ 01:30:38

På kort tid har så mycket i mitt liv förändrats.
Det är egentligen helt sjukt, hur mycket som kan hända i detta vårt Lindesberg :)
Nya vänskaper, nytt umgänge. Nya konflikter, ny dramatik.

Ja. Nya ämnen finns till förfogande för mina och Jennifers timtalslånga
diskussioner. De består såklart, och jag ser ingen anledning till att ändra på det.

Jag kom att tänka på detta faktum, när jag idag gick hem från min numera,
kära vän, Nigerthy. Att vi skulle sitta och spela tvspel tillsammans sent en söndagsnatt,
hade för ett halvår sedan känts väldigt avlägset. Idag är det inte alls konstigt.
Att 'systrarna Fluff' idag är en del av min vardag, även det otippat.
Ja, det och mycket mycket mer. Saker och ting har förändrats helt enkelt.
Ödet? Kanske. Det är bara att gilla läget. Ibland skrattar jag, ibland gråter jag.

Allting ändras såklart inte. Jag har ingen plan på att vända mitt liv upp och ned ännu.
Jag har mitt jobb kvar. Min takvåning. Mina närmsta tu står fortfarande ut med mig
och Neofis är föralltid mamas mamas.

Ständig rörelse people.



 This ends with friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback